NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia staramy się przygotować jak najszybciej - jeszcze tego samego dnia. Czasem potrzebujemy na to jednak od 1 do 2 dni roboczych. Dalszy etap realizacji zamówienia jest zależny od wybranej metody wysyłki.

 

2. Jak sprawdzić, co się dzieje z moim zamówieniem?

Aby sprawdzić status swojego zamówienia, wystarczy podać imię i nazwisko lub numer zamówienia na naszym czacie online. Taką informację można również uzyskać, dzwoniąc do naszej siedziby: 222 509 222 lub wysyłając zapytanie mailowe: bok@ekertnails.pl

 

3. Czy mogę złożyć zamówienie osobiście?

Prowadzimy zarówno sprzedaż internetową, jak i sklep stacjonarny. Wszystkie nasze produkty można osobiście obejrzeć i zakupić przy ul. Broniewskiego 89b.

 

4. Czy do złożonego już zamówienia mogę dołożyć jeszcze jakiś produkt, o którym zapomniałam/em?

Niestety, nasz system przesyła gotowy dokument z zamówieniem do realizacji. W związku z tym nie ma możliwości dołożenia produktów do potwierdzonego już zamówienia. Polecamy uważne planowanie zakupów, bo choć bardzo chcielibyśmy pomóc w takich sytuacjach, to nie możemy ingerować w zaakceptowany wybór produktów przez klienta.

 

5. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon, jednak wiąże się to z utratą rabatów, widniejących na naszej stronie internetowej. Czas realizacji takiego zamówienia może być też dłuższy niż zamówienie online lub samodzielne zakupy w sklepie stacjonarnym.

 

 

 

DOSTAWA

  1. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy jest zależny od firmy kurierskiej. Zazwyczaj wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

 

2. Jakie są opcje dostawy? Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie mamy systemu odbiorów osobistych. Jedyną opcją dostawy jest przesyłka kurierska. Można również skorzystać z zakupów stacjonarnych.

 

3. Kiedy dostawa jest darmowa?

Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach za minimum 300 zł.

 

4. Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

Niestety nie wysyłamy zamówień poza Polskę.

 

5. Która firma kurierska dostarczy moje zamówienie?

Wszystkie przesyłki wysyłamy poprzez firmę kurierską DHL.

 

6. Moja przesyłka jeszcze nie dotarła!

Niestety, czasem występują opóźnienia na etapie doręczania przesyłek, co jest niezależne od nas. W takiej sytuacji zalecamy kontakt z infolinią DHL.

 

LOGOWANIE DO SKLEPU INTERNETOWEGO I METODY PŁATNOŚCI

 

  1. Nie mogę zalogować się do sklepu internetowego!

Aby zalogować się do naszego sklepu internetowego, należy upewnić się, że podany login i hasło są prawidłowe. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek błędu z logowaniem, mimo wpisywania właściwego loginu i hasła oraz połączenia z Internetem, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym konsultantem: 222 509 222.

 

2. Jakie są dostępne metody płatności w sklepie internetowym?

Zamówienia można opłacać poprzez system Dotpay lub u dostawcy, wybierając przesyłkę za pobraniem.

 

3. W jakiej walucie mogę opłacić swoje zamówienie?

Wszystkie zamówienia mogą być opłacone tylko w polskiej walucie (zł).

 

4. Pojawił się błąd i moja transakcja w systemie Dotpay została przerwana. Co mam teraz zrobić?

Niestety, żaden system nie jest niezawodny, choć błędy z dokonaniem płatności w Dotpay pojawiają się bardzo rzadko. Jeśli płatność została przerwana, należy ponownie złożyć zamówienie, ponieważ u nas będzie ono widniało jako anulowane. Prosimy o ewentualny kontakt telefoniczy (222-509-222)

 

5. Zapomniałam/em hasła do sklepu online. Co mam zrobić?

Istnieje możliwość przypomnienia hasła, jednak nie zawsze można z niej skorzystać. Zalecamy założenie nowego konta i ustawienie łatwego do zapamiętania, intuicyjnego hasła.

 

UWAGI DO ZAMÓWIEŃ, ZWROTY I REKLAMACJE

 

  1. Zamówienie przyszło niekompletne lub uszkodzone. Co mam zrobić?

Po podaniu numeru zamówienia telefonicznie lub mailowo, nasz konsultant ustali, jaki był przebieg kompletowania zamówienia. Rzeczy, które nie zostały wysłane, doślemy na swój koszt. Każde zamówienie należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera i sporządzić stosowny protokół, jeśli wystąpiły jakiekolwiek uszkodzenia produktów. Po spisaniu protokołu, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie sklepu. Więcej na temat reklamacji można doczytać tutaj:http://ekertnails.pl/content/2-reklamacje. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: bok@ekertnails.pl

 

 

  1. Ile trwa rozpatrywanie reklamacji?

Rozpatrywanie reklamacji trwa maksymalnie do 30 dni roboczych. Staramy się jednak jak najszybciej informować Klientów o przebiegu procesu reklamacyjnego i wyniku rozpatrzenia wniosku. Znając decyzję, wysyłamy wiadomości drogą mailową lub kontaktujemy się telefonicznie.

 

3. Jak mogę zrezygnować z zakupów i zwrócić niechciane produkty?

Od momentu otrzymania zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Więcej na ten temat znajduje się tutaj: http://ekertnails.pl/content/5-odstapienie-od-umowy/ . Produkty do zwrotu należy odesłać kurierem. Istnieje możliwość zwrotu zamówionych rzeczy w sklepie stacjonarnym, jednak zwrot pieniędzy odbędzie się drogą elektroniczną poprzez przelew.

 

4. Zgubiłam/em paragon. Jak teraz mogę złożyć reklamację?

Poza paragonem lub fakturą, można skorzystać z wyciągu z konta, poświadczającego dokonanie zakupów w naszym sklepie.

 

5. Czy mogę zwrócić produkty kupione stacjonarnie?

Niestety, nie istnieje możliwość zwrotu produktów kupionych stacjonarnie. Uprzejmie prosimy o rozważne zakupy.

Produkt dodany do ulubionych

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies.

Jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).